شکلات تلخ
بعدا؟ بعدا وجود نداره، بعدا روز شب میشه بعدا علاقه از بین میره ، بعدا زندگی تموم میشه، بعدا تو م
بعدا ؟
بعدا دیگه با نوتیفت نمیخندم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
آدما جورین ك هرچقدرم خوب باشی
فقط اون قسمتی رو یادشون میمونه
که خوب نبودی
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
نمیدونم چم شده ولی هرچقد میخوابم بازم خوابم میاد دلیلی برای بلند شدن ندارم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است
ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست!
شبتون بخیر✨
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
انقدر دوستت دارم که حتی اگه کل روزم با تو سر کنم درست همون لحظه که داری میری دلم برات تنگ میشه.
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
اگه دریا بودی ، غرقت میشدم .
اگه جنگل بودی ، توت گم میشدم .
اگه آسمون بودی، برات پرواز میکردم .
اگه جادو بودی ، هری پاتر میشدم .
اگه خودکار بودی ، نویسنده میشدم .
اگه کتاب بودی ، دانشمند میشدم .
اگه قهوه بودی ، تا ابد بیدار میموندم .
و اگه سرطان بودی ، واست میمردم . .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
از وقتی دوست داشتنت
در رگهایم جریان گرفت
جور دیگر زندهام
انگار ماهیهای سرخ
زیر پوستم
راهِ دریا را پیدا کرده اند؛
همزمان
در دو نقطه زندگی میکنم؛
اینجا که منم
و آنجا که تویی...؛
:]
https://eitaa.com/bestrong_s