انقدر دوستت دارم که حتی اگه کل روزم با تو سر کنم درست همون لحظه که داری میری دلم برات تنگ میشه.
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
اگه دریا بودی ، غرقت میشدم .
اگه جنگل بودی ، توت گم میشدم .
اگه آسمون بودی، برات پرواز میکردم .
اگه جادو بودی ، هری پاتر میشدم .
اگه خودکار بودی ، نویسنده میشدم .
اگه کتاب بودی ، دانشمند میشدم .
اگه قهوه بودی ، تا ابد بیدار میموندم .
و اگه سرطان بودی ، واست میمردم . .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
از وقتی دوست داشتنت
در رگهایم جریان گرفت
جور دیگر زندهام
انگار ماهیهای سرخ
زیر پوستم
راهِ دریا را پیدا کرده اند؛
همزمان
در دو نقطه زندگی میکنم؛
اینجا که منم
و آنجا که تویی...؛
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
دلم میخواهد آنقدر کوچک بشوم که به قدرِ یک پرنده باشم آنوقت پر بزنم و بیایم پیشِ تو .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
بعضی ها را هرچه قدر بخوانی ،
خسته نمیشوی
هرچه قدر گوش دهی ، عادت نمیشوند
هرچه تکرار شوند . .
باز بکرند ودست نـخورده ،
دیده ای؟!
شنیده ای؟!
بعضی ها بی نهایند
مثل تو .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
متاسفم اگه بیش از حد دوست دارم ، یا بعضی وقتا خیلی وسواس به خرج میدم من فقط تلاش میکنم بهت عشقی رو بدم ك خودم هیچوقت از کسی نگرفتم .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
حتی شده تا آخرین روز عمرم هم منتظرت میمونم.
فقط نا امیدم نکن، بهم نشون بده میتونم رو حرفات، وجودت، عشقت حساب باز کنم. بهم نشون بده عشق من و تو فرق داشته. سخت بوده، ولی قشنگ بوده. مسیرش طولانی بوده، ولی بهترین مقصد رو داشته .
ولی تا قبل از تو فکر نمیکردم این
قابلیت داشته باشم که توی مدت
خیلی کوتاه یکی رو به اندازهی
چند سال دوست داشته باشم .