حتی شده تا آخرین روز عمرم هم منتظرت میمونم.
فقط نا امیدم نکن، بهم نشون بده میتونم رو حرفات، وجودت، عشقت حساب باز کنم. بهم نشون بده عشق من و تو فرق داشته. سخت بوده، ولی قشنگ بوده. مسیرش طولانی بوده، ولی بهترین مقصد رو داشته .
ولی تا قبل از تو فکر نمیکردم این
قابلیت داشته باشم که توی مدت
خیلی کوتاه یکی رو به اندازهی
چند سال دوست داشته باشم .
تو باید باشی
تا کم نیاورم!
باید باشی تا فراموش نکنم
نفس کشیدن را ،عشق را
زندگی را، بودن را . . .
تو باید باشی تا حریم نگاهت را بپیچم
دور تنهایی های دلم و دلگرم شوم...
:]
https://eitaa.com/bestrong_s