من یه داستان نوشتم!
یه داستان که نقش اصلیش تویی
داستانو من مینویسم
ولی از روی اتفاق هایی که تو رقم میزنی
این داستانو ، اتفاقاتش رو ، پستی و بلندی هاش رو ،
همه رو تو رقم میزنی!
من فقط مینویسم.
داستانی که دارم مینویسمو قشنگ رقم بزن...
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
نوشتم بی "تو " غمگینم
نوشتم بی "تو " افسرده
مرا با این صفتها هم،
تصور کردی و رفتی...
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
نمیگنجد خیال دیگری در سینه تنگم؛
نگین دل ندارد،
جای نقشی غیر نام تو..!
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
اگر یک روز خواستید بزرگی کسی را اندازه بگیرید؛
بهتر است به جای قد ، وزن، ثروت و مدارج تحصیلی اش ،
ظرفیت و گنجایش قلب
و توان بخشش او را اندازه بگیرید .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
زندگی به قدر کافی سخت هست روابط عاشقانه و دوستانه نباید سختترش کنه اونا باید باشن تا از زندگی لذت ببری ...
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
احترام گذاشتن به کسی که دوسش داری خیلی مهم تر از خودِ دوس داشتنه
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
اونا متوجه نشدن چی گفتن
ولی من هزاران بار به خاطر حرفاشون شکستم!
♬
https://eitaa.com/bestrong_s