eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
من یه داستان نوشتم! یه داستان که نقش اصلیش تویی داستانو من مینویسم ولی از روی اتفاق هایی که تو رقم میزنی این داستانو ، اتفاقاتش رو ، پستی و بلندی هاش رو ، همه رو تو رقم میزنی! من فقط مینویسم. داستانی که دارم مینویسمو قشنگ رقم بزن... :] https://eitaa.com/bestrong_s
ولی کاش بدونی من تا آخرین نفسی که میکشم منتظرت میمونم .
نوشتم بی "تو " غمگینم نوشتم بی "تو " افسرده مرا با این صفتها هم، تصور کردی و رفتی... ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
نمی‌گنجد خیال دیگری در سینه تنگم؛ نگین دل ندارد، جای نقشی غیر نام تو..! :] https://eitaa.com/bestrong_s
زخم حرف کسی که دوستش داری، هرگز خوب نمی‌شود!
اگر یک روز خواستید بزرگی کسی را اندازه بگیرید؛ بهتر است به جای قد ، وزن، ثروت و مدارج تحصیلی اش ، ظرفیت و گنجایش قلب و توان بخشش او را اندازه بگیرید . :] https://eitaa.com/bestrong_s
زندگی به قدر کافی سخت هست روابط عاشقانه و دوستانه نباید سخت‌ترش کنه اونا باید باشن تا از زندگی لذت ببری ... :] https://eitaa.com/bestrong_s
‏احترام گذاشتن به کسی که دوسش داری خیلی مهم تر از خودِ دوس داشتنه ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
اونا متوجه نشدن چی گفتن ولی من هزاران بار به خاطر حرفاشون شکستم! ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
اگه تو تمام لحظات تصورش میکنی اگر نمیتونی فراموشش کنی یعنی روحت تو اون آدم گیر کرده. قشنگترین نوع دلبستگی همینه که روحت گیر اون آدم باشه؛ جوری که دلت بخواد تو لحظه لحظه ی زندگیت، تو خوشحالیت تو شادیات تو ناراحتیت تو غم هات باشه ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
انقدرخنده‌هات‌قشنگه که چیکارکنم‌بخندی؟