من یه داستان نوشتم!
یه داستان که نقش اصلیش تویی
داستانو من مینویسم
ولی از روی اتفاق هایی که تو رقم میزنی
این داستانو ، اتفاقاتش رو ، پستی و بلندی هاش رو ،
همه رو تو رقم میزنی!
من فقط مینویسم.
داستانی که دارم مینویسمو قشنگ رقم بزن...
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
نوشتم بی "تو " غمگینم
نوشتم بی "تو " افسرده
مرا با این صفتها هم،
تصور کردی و رفتی...
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
نمیگنجد خیال دیگری در سینه تنگم؛
نگین دل ندارد،
جای نقشی غیر نام تو..!
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
اگر یک روز خواستید بزرگی کسی را اندازه بگیرید؛
بهتر است به جای قد ، وزن، ثروت و مدارج تحصیلی اش ،
ظرفیت و گنجایش قلب
و توان بخشش او را اندازه بگیرید .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
زندگی به قدر کافی سخت هست روابط عاشقانه و دوستانه نباید سختترش کنه اونا باید باشن تا از زندگی لذت ببری ...
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
احترام گذاشتن به کسی که دوسش داری خیلی مهم تر از خودِ دوس داشتنه
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
اونا متوجه نشدن چی گفتن
ولی من هزاران بار به خاطر حرفاشون شکستم!
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
اگه تو تمام لحظات تصورش میکنی اگر نمیتونی فراموشش کنی یعنی روحت تو اون آدم گیر کرده.
قشنگترین نوع دلبستگی همینه که روحت گیر اون آدم باشه؛ جوری که دلت بخواد تو لحظه لحظه ی زندگیت، تو خوشحالیت تو شادیات تو ناراحتیت تو غم هات باشه
♬
https://eitaa.com/bestrong_s