eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
ولی کاش بدونی من تا آخرین نفسی که میکشم منتظرت میمونم .
نوشتم بی "تو " غمگینم نوشتم بی "تو " افسرده مرا با این صفتها هم، تصور کردی و رفتی... ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
نمی‌گنجد خیال دیگری در سینه تنگم؛ نگین دل ندارد، جای نقشی غیر نام تو..! :] https://eitaa.com/bestrong_s
زخم حرف کسی که دوستش داری، هرگز خوب نمی‌شود!
اگر یک روز خواستید بزرگی کسی را اندازه بگیرید؛ بهتر است به جای قد ، وزن، ثروت و مدارج تحصیلی اش ، ظرفیت و گنجایش قلب و توان بخشش او را اندازه بگیرید . :] https://eitaa.com/bestrong_s
زندگی به قدر کافی سخت هست روابط عاشقانه و دوستانه نباید سخت‌ترش کنه اونا باید باشن تا از زندگی لذت ببری ... :] https://eitaa.com/bestrong_s
‏احترام گذاشتن به کسی که دوسش داری خیلی مهم تر از خودِ دوس داشتنه ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
اونا متوجه نشدن چی گفتن ولی من هزاران بار به خاطر حرفاشون شکستم! ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
اگه تو تمام لحظات تصورش میکنی اگر نمیتونی فراموشش کنی یعنی روحت تو اون آدم گیر کرده. قشنگترین نوع دلبستگی همینه که روحت گیر اون آدم باشه؛ جوری که دلت بخواد تو لحظه لحظه ی زندگیت، تو خوشحالیت تو شادیات تو ناراحتیت تو غم هات باشه ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
انقدرخنده‌هات‌قشنگه که چیکارکنم‌بخندی؟
یه‌جا‌خوندم‌دوست‌داشتن‌مثل‌قلب‌نیست،مثل ‌دندونه.روزی‌که‌«دوست‌داشتن»‌آدم‌درد‌بکنه،غذا ‌ازگلوت‌پایین‌نمیره‌وآروم‌و‌قراری‌برات‌نمیمونه. ممکنه‌مقاومت‌کنی‌ولی‌یه‌روزمیکشی‌ومیندازیش ‌دور!حالا‌حالت‌خوبه،راحت‌می‌خوابی،دیگه‌گریه ‌نمیکنی‌ولی‌همیشه‌جای‌خالیش‌‌هست،‌حتی‌وقتی ‌از‌ته‌دل‌می‌خندی...! :] https://eitaa.com/bestrong_s