زندگی به قدر کافی سخت هست روابط عاشقانه و دوستانه نباید سختترش کنه اونا باید باشن تا از زندگی لذت ببری ...
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
احترام گذاشتن به کسی که دوسش داری خیلی مهم تر از خودِ دوس داشتنه
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
اونا متوجه نشدن چی گفتن
ولی من هزاران بار به خاطر حرفاشون شکستم!
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
اگه تو تمام لحظات تصورش میکنی اگر نمیتونی فراموشش کنی یعنی روحت تو اون آدم گیر کرده.
قشنگترین نوع دلبستگی همینه که روحت گیر اون آدم باشه؛ جوری که دلت بخواد تو لحظه لحظه ی زندگیت، تو خوشحالیت تو شادیات تو ناراحتیت تو غم هات باشه
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
یهجاخوندمدوستداشتنمثلقلبنیست،مثل
دندونه.روزیکه«دوستداشتن»آدمدردبکنه،غذا
ازگلوتپاییننمیرهوآروموقراریبراتنمیمونه.
ممکنهمقاومتکنیولییهروزمیکشیومیندازیش
دور!حالاحالتخوبه،راحتمیخوابی،دیگهگریه
نمیکنیولیهمیشهجایخالیشهست،حتیوقتی
ازتهدلمیخندی...!
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
"من تورا همانطور دوست داشتم
که آرزو میکردم یکی مرا دوست بدارد"
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شدم عین گروه خونی oمنفی
حال همرو خوب میکنم
ولی فقط یه نفر میتونه حالمو خوب کنه
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
هروقت باهات سردتر بودم بدون بیشتر دلتنگتم فقط دارم تلاش میکنم نفهمی
♬
https://eitaa.com/bestrong_s