eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
انقدرخنده‌هات‌قشنگه که چیکارکنم‌بخندی؟
یه‌جا‌خوندم‌دوست‌داشتن‌مثل‌قلب‌نیست،مثل ‌دندونه.روزی‌که‌«دوست‌داشتن»‌آدم‌درد‌بکنه،غذا ‌ازگلوت‌پایین‌نمیره‌وآروم‌و‌قراری‌برات‌نمیمونه. ممکنه‌مقاومت‌کنی‌ولی‌یه‌روزمیکشی‌ومیندازیش ‌دور!حالا‌حالت‌خوبه،راحت‌می‌خوابی،دیگه‌گریه ‌نمیکنی‌ولی‌همیشه‌جای‌خالیش‌‌هست،‌حتی‌وقتی ‌از‌ته‌دل‌می‌خندی...! :] https://eitaa.com/bestrong_s
"من تورا همانطور دوست داشتم که آرزو میکردم یکی مرا دوست بدارد" ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
این روزا میگذره ولی شبامو چیکارش کنم؟
شدم عین گروه خونی oمنفی حال همرو خوب میکنم ولی فقط یه نفر میتونه حالمو خوب کنه ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
دلخوریام دونه دونه جمع میشه تبدیل میشه به سکوت ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
قسم به عشقی که به تو داشتم از تو نخواهم گذشت ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
هروقت باهات سردتر بودم بدون بیشتر دلتنگتم فقط دارم تلاش میکنم نفهمی ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
در حال دوست داشتنِ توام مثل پیچک، به دیوار... :] https://eitaa.com/bestrong_s
مثلِ اون شعر حسین منزوی که میگه: شبیه بغض نوزادی که ساعت هاست می‌گرید پُر از حرفم کسی اما زبانم را نمی فهمد.. ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
کتمان دلتنگی بند آمدن نفس است..! :] https://eitaa.com/bestrong_s
رازی نهفته در پس حرفی نگفته است مگذار درد دل كنم و دردسر شود... :] https://eitaa.com/bestrong_s