یهجاخوندمدوستداشتنمثلقلبنیست،مثل
دندونه.روزیکه«دوستداشتن»آدمدردبکنه،غذا
ازگلوتپاییننمیرهوآروموقراریبراتنمیمونه.
ممکنهمقاومتکنیولییهروزمیکشیومیندازیش
دور!حالاحالتخوبه،راحتمیخوابی،دیگهگریه
نمیکنیولیهمیشهجایخالیشهست،حتیوقتی
ازتهدلمیخندی...!
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
"من تورا همانطور دوست داشتم
که آرزو میکردم یکی مرا دوست بدارد"
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شدم عین گروه خونی oمنفی
حال همرو خوب میکنم
ولی فقط یه نفر میتونه حالمو خوب کنه
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
هروقت باهات سردتر بودم بدون بیشتر دلتنگتم فقط دارم تلاش میکنم نفهمی
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
مثلِ اون شعر حسین منزوی که میگه:
شبیه بغض نوزادی که ساعت هاست میگرید
پُر از حرفم کسی اما زبانم را نمی فهمد..
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
رازی نهفته در پس حرفی نگفته است
مگذار درد دل كنم و دردسر شود...
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
آنچنان جای گرفتی تو به چشم و دلِمن
که به خوبانِ دوعالم نظری نیست مرا .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s