eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
آدمایی‌ک میرن هیچوقت دلتنگمون نمیشن! چون اگه قرار بود دلتنگ بشن نمی رفتن! اگه یه روزی برگشتن دلشون برای خودشون تنگ شده وقتی کنار ما بودن، برای حال خوبشون کنار ما! :| https://eitaa.com/bestrong_s
بجای صبح بخیر براش بفرستین: هَر صُبح از دَرون ِ دلم میکُنی طلوع صُبحَت به خیـر پادِشَه ِ قلبِ عاشقم...🌱
ولی تو راست میگی وابستگی اصلا خوب نیست. همیشه ترس اینو داری که طرفو از دست بدی هی هرروز ازش قول میگیری که همیشه بمونه انگار یه بخشی از خودت میشه.. خب آره این خیلی بده! :| https://eitaa.com/bestrong_s
دنیا چرا اینقدر بد شده ؟ از در خونه میای بیرون که حالت خوب بشه ولی وقتی نگاهت به صورت آدما میوفته حالت گرفته تر میشه همه خسته و بی حوصله‌ان همه ناراحت و افسرده‌ان هوا گرفته‌اس انگار گرد مرده پاشیدن به شهر ها سرده و بی روح خیلی بی روحِ همه چی :| https://eitaa.com/bestrong_s
خسته ام ، مانند آدمی که برای موضوعی تمام توان خود را گذاشته و به خواسته‌اش نرسیده . :| https://eitaa.com/bestrong_s
دلم خوابی میخواهد که وقتی بیدار شوم همه چیز رو به راه شده باشد :| https://eitaa.com/bestrong_s
همه گیج و بی هدف و سردرگم‌ان انگاری این سختی ها این هوای دلگیر تو روحیه ی همه تاثیر گذاشته انگار گرد مرده پاشیدن تو سطح شهر :| https://eitaa.com/bestrong_s
گاهی اوقات توضیح دادن احساسات سخته
در نهایت ، هیچ چیز باقی نمی‌ماند ، هیچ چیز اَبَدی نیست. نه لبخندهای از تَهِ دل و نه غم‌های نفس‌گیر ، نه تو وَ نه من ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
قدرِ وصالش اکنون دانی كِ در‌ فراقی ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
دل دیوانه‌ی ما بی‌دف و نِی در رقص است ♬ https://eitaa.com/bestrong_s