تو در من زندهای ، من در تو
ما هرگز نمی میریم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
پاییز زمستانی است ک تب کرده
تابستانی است ک لرز کرده
بغضی است ک رسوب کرده
حرفی است ک سکوت کرده
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
مغز و قلبت پر از فریاده اما وقتی دهنتو باز میکنی فقط میگی خوبم و لبخند میزنی
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
بدترین کاری که میتوان در حق کسی کرد، امیدوار کردن و سپس از بین بردن امید اوست.
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
من حتی در روزهایی
که حالم با خودم خوب نبود
میخواستم حالِ تو را خوب کنم ..
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
ما در دلتنگی دسـتی نداشتیم
و در فاصلهای که داشتیم،
هزار دست داشتیم!
سلام بر تو که حقیقتا دلتنگِ تواَم
و سلام بر من برای آنکه دلتنگم...
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
بعضی حرفا هم هست که از جنس پلاستیکه
سیصد سال طول میکشه تا تو ذهنت تجزیه بشه
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
در قلبم،
کتابخانهایست متروک
تو
آخرین کتابی که خواندهامش
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
دوس داشتنی ترین ادما اونایی هستن ، که واسه همه نیستن
♬
https://eitaa.com/bestrong_s