eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
هر کجا را هم بگردی هیچ‌کس مانندِ من... پای یک عشق خیالی اینچنین علاف نیست! ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
کاش الان پیم بده میخوام حرف بزنیم بدو بیا پیویم
منم همون لبخند بیاد کنج لبمو با ذوق تایپ کنم
من سرو پا گوشم برای شما جانا
چقدر زود جایگزین میکنین دلتون از جنس چیه؟
‌ ‌ - دلتنگی یَعنی اینکه تو را در هیچکَس نه میتوان دید، نه میشَود ساخت! ‌ :| https://eitaa.com/bestrong_s
چشم‌ هایش تمام آن چیزی را که صدایش نمیتوانست به من گفت ما هزاران کلمه با هم حرف زدیم بی‌ آنکه واژه‌ ای گفته باشیم . :| https://eitaa.com/bestrong_s
تا حالا شده احساس کنی حتی با دوستات،دوست نیستی؟ تا حالا شده احساس کنی هر آدمی که بهش اهمیت میدی همیشه،بیشتر به بقیه اهمیت میده تا تو؟ تا حالا شده احساس کنی رو اعصاب تنها آدمی هستی که دلت میخواد باهاش صحبت کنی؟ میتونی درک کنی؟ :| https://eitaa.com/bestrong_s
هنوز نفهمیدم چرا کسی كه دوسش داری از همه قشنگ تر اسمتو صدا میزنه :)
حس عجیبیه همه خوابن و من بیدار امان از بی خوابی های پر تکرار...
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست! شبتون بخیر✨ ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
من هیچوقت برای آدمایی ک برام مهم بودن، غرور نداشتم تو عصبانیت اگه سرم داد می‌زدن یا فحشم می‌دادن یا بد حرف می‌زدن ناراحت می‌شدم، ولی ن اینکه ب دل بگیرم کینه کنم یا بخوام هی بزنم تو سرشون و تیکه بندازم فقط درکشون می‌کردم و بازم این من بودم ک پیش قدم می‌شدم و ب روی خودم نمی‌اوردم اون قسمت ناراحتیمم ی چیزیه ک دست خودم نیست .گ بحث انتظاره وقتی از ی نفر انتظارش رو نداشته باشی و بخواد ناراحتت کنه اونجا دیگه منطق حالیت نیست ♬ https://eitaa.com/bestrong_s