- دلتنگی یَعنی اینکه تو را در هیچکَس
نه میتوان دید، نه میشَود ساخت!
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
چشم هایش تمام آن چیزی را که صدایش نمیتوانست به من گفت ما هزاران کلمه با هم حرف زدیم بی آنکه واژه ای گفته باشیم .
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
تا حالا شده احساس کنی حتی با دوستات،دوست نیستی؟
تا حالا شده احساس کنی هر آدمی که بهش اهمیت میدی همیشه،بیشتر به بقیه اهمیت میده تا تو؟
تا حالا شده احساس کنی رو اعصاب تنها آدمی هستی که دلت میخواد باهاش صحبت کنی؟
میتونی درک کنی؟
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است
ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست!
شبتون بخیر✨
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
من هیچوقت برای آدمایی ک برام مهم بودن، غرور نداشتم
تو عصبانیت اگه سرم داد میزدن یا فحشم میدادن یا بد حرف میزدن ناراحت میشدم، ولی ن اینکه ب دل بگیرم کینه کنم یا بخوام هی بزنم تو سرشون و تیکه بندازم
فقط درکشون میکردم و بازم این من بودم ک پیش قدم میشدم و ب روی خودم نمیاوردم
اون قسمت ناراحتیمم ی چیزیه ک دست خودم نیست .گ
بحث انتظاره
وقتی از ی نفر انتظارش رو نداشته باشی و بخواد ناراحتت کنه اونجا دیگه منطق حالیت نیست
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
وعدهها دادم به قلبم تا ابد مال منی
رفتهای...
و از دلِ خود عذرخواهی میکنم
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
حضرت جاذبه! مجذوب حیائت شده ام
تو چه کردی که چنین محو وقارت بشوم؟!
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
مجبورم ازت بگذرم ،
چون به اون قشنگی که تو ذهنم ساخته بودم ، نبودی!
:|
https://eitaa.com/bestrong_s