هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است
ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست!
شبتون بخیر✨
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
من هیچوقت برای آدمایی ک برام مهم بودن، غرور نداشتم
تو عصبانیت اگه سرم داد میزدن یا فحشم میدادن یا بد حرف میزدن ناراحت میشدم، ولی ن اینکه ب دل بگیرم کینه کنم یا بخوام هی بزنم تو سرشون و تیکه بندازم
فقط درکشون میکردم و بازم این من بودم ک پیش قدم میشدم و ب روی خودم نمیاوردم
اون قسمت ناراحتیمم ی چیزیه ک دست خودم نیست .گ
بحث انتظاره
وقتی از ی نفر انتظارش رو نداشته باشی و بخواد ناراحتت کنه اونجا دیگه منطق حالیت نیست
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
وعدهها دادم به قلبم تا ابد مال منی
رفتهای...
و از دلِ خود عذرخواهی میکنم
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
حضرت جاذبه! مجذوب حیائت شده ام
تو چه کردی که چنین محو وقارت بشوم؟!
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
مجبورم ازت بگذرم ،
چون به اون قشنگی که تو ذهنم ساخته بودم ، نبودی!
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
بغلم کشور امنی ست بیا فتحش کن
سفت و محکم بغلم کن که حصارت بشوم...
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
در عمق آدم خوشقلبی بود، من هم آدمِ
خوشقلبی بودم اما زندگی مسئلهاش قلب نبود.
:]
https://eitaa.com/bestrong_s