eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
هنوز نفهمیدم چرا کسی كه دوسش داری از همه قشنگ تر اسمتو صدا میزنه :)
حس عجیبیه همه خوابن و من بیدار امان از بی خوابی های پر تکرار...
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست! شبتون بخیر✨ ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
من هیچوقت برای آدمایی ک برام مهم بودن، غرور نداشتم تو عصبانیت اگه سرم داد می‌زدن یا فحشم می‌دادن یا بد حرف می‌زدن ناراحت می‌شدم، ولی ن اینکه ب دل بگیرم کینه کنم یا بخوام هی بزنم تو سرشون و تیکه بندازم فقط درکشون می‌کردم و بازم این من بودم ک پیش قدم می‌شدم و ب روی خودم نمی‌اوردم اون قسمت ناراحتیمم ی چیزیه ک دست خودم نیست .گ بحث انتظاره وقتی از ی نفر انتظارش رو نداشته باشی و بخواد ناراحتت کنه اونجا دیگه منطق حالیت نیست ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
وعده‌ها دادم به قلبم تا ابد مال منی رفته‌ای... و از دلِ خود عذرخواهی میکنم ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
حضرت جاذبه! مجذوب حیائت شده ام تو چه کردی که چنین محو وقارت بشوم؟! :] https://eitaa.com/bestrong_s
مجبورم ازت بگذرم ، چون به اون قشنگی که تو ذهنم ساخته بودم ، نبودی! :| https://eitaa.com/bestrong_s
اگه ازم بپرسی چند بار بهت فکر کردم
میگم یه بار
یه بار اومدی و دیگه هیچوقت نرفتی(:
بغلم کشور امنی ست بیا فتحش کن سفت و محکم بغلم کن که حصارت بشوم... :] https://eitaa.com/bestrong_s
در عمق آدم خوش‌قلبی بود، من هم آدمِ خوش‌قلبی بودم اما زندگی مسئله‌اش قلب نبود. :] https://eitaa.com/bestrong_s