حضرت جاذبه! مجذوب حیائت شده ام
تو چه کردی که چنین محو وقارت بشوم؟!
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
مجبورم ازت بگذرم ،
چون به اون قشنگی که تو ذهنم ساخته بودم ، نبودی!
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
بغلم کشور امنی ست بیا فتحش کن
سفت و محکم بغلم کن که حصارت بشوم...
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
در عمق آدم خوشقلبی بود، من هم آدمِ
خوشقلبی بودم اما زندگی مسئلهاش قلب نبود.
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
برای چه
او به قدر من شوق
و نیاز عاشقانه
نداشت؟
برای آنکه او معشوق است
نه عاشق...
:]
https://eitaa.com/bestrong_s