-اگه بهم بگن
قشنگترین تعریفت از عشق چیه؟
میگم به نظرم صبر کردن برای آدم درست، میارزه.
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
من مینویسم خودتو بغل بگیر،
مراقب خودت باش،
حواست پرت نشه از خودت
هرچقدم تکرار شه برات
بهتر
حداقلش یه گوشه از ذهنت ثبت شه
این کافیه.
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
گاهی اوقات تمام چیزی که نیاز داری
نه ثروت کلانه، نه رخ دادن معجزه، نه
اتفاق شوکه کننده و نه داشتن نایاب
ترین چیزها، فقط داشتنِ خنده هایِ
کسیه که با تمومِ وجود دوسش داری.
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
و در نهایت همهی ما یک روز یا یک شب وسط همین مرور کردنها و عبرت گرفتنها خواهیم مرد ؛ بی لبخند ، بی خداحافظی
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
منتظر کارمایی؟
اگه چند لحظه بری به گذشته میفهمی که خودت کارما بودی پس یه جای کار رو اشتباهی رفتی و قبول کردنش هم سخته
:)
https://eitaa.com/bestrong_s
آنچه را عقل به یک عمر به دست آورده است
عشق یک لحظهی کوتاه بهم میریزد
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
کاش هیچوقت از هم جدا نشن ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
کاش هیچوقت از هم جدا نشن
♬
https://eitaa.com/bestrong_s