من زخم تو را به هیچ مرهم ندهم
یک موی تو را به هر دو عالم ندهم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
-کسی سوال میکند به خاطر چه زنده ای؟
و من برای زندگی تو را بهانه میکنم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
اكنون ديگر غيبت او نبود كه قلبم را مىآزرد، بلكه بىتفاوتىام نسبت به آن رنجم میداد. فراموشى، در عين آرامبخش بودنش، نوعى يادآور خيانت نسبت به احساسى بود كه زمانى چنان برايم عزيز بود.
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
گویی عشق در نرسیدن است
تلخی اش هم همین است نرسیدن
دوری وتمامِ فاصله ها...
من تو را دوست دارم
تو
دیگری را.
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چقدر جات خالیه
:)
https://eitaa.com/bestrong_s
خاطره یعنی…
یک سکوت غیره منتظره
میان خنده های بلند
:|
https://eitaa.com/bestrong_s