eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
تو به اندازه سیگار بعد از مستی زیبایی. تو به اندازه چایی کنار باقلوا زیبایی. تو به اندازه بوی خاک بعد از بارون زیبایی. تو به اندازه خواب زیر کولر با پتو زیبایی. تو به اندازه پاستا و نوشابه زیبایی. تو به اندازه آش رشته داغ توی زمستون زیبایی. تو به اندازه تموم رز های قرمز زیبایی. تو به اندازه پیچوندن کلاسای هندسه زیبایی. تو به اندازه دریا هنگام غروب زیبایی. تو به اندازه بوی کتابای نو زیبایی. تو به اندازه ته‌دیگ ماکارونی زیبایی. تو به اندازه گوش دادن به صدای موج دریا زیبایی. اگه بخوام ادامه بدم تا فردا صبح طول میکش؛خلاصه بگم،تو به اندازه تموم زیبایی های جهان زیبایی. :] https://eitaa.com/bestrong_s
- جسدي هُنا و روحي حيثُ تتنفس هِي؛ جسمم اینجاست و روحم جایی‌ست که او نفس میکشد' :] https://eitaa.com/bestrong_s
برگرد با تنهایی‌ات کجا میگریزی؟ برگرد من آبادی توام .. ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
حس میکنم طفلک قلبم از شدت درد داره میترکه .. :] https://eitaa.com/bestrong_s
من الان پر از خورده شیشه های کوچیک و بزرگم که ممکنه هر کسیو ببره ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
‌من نه عاشق بودم و نه دلداده به گيسویِ بلند و نه آلوده به افکارِ پليد من به دنبال نگاهی بودم که مرا از پسِ ديوانگی‌اَم مي فهميد ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
درست‌ترين شكل عشق آن است كه شما چگونه با یک فرد رفتار می‌كنيد نه اينكه درباره‌ی وی چه احساسی داريد ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
به تو فکر کردم دوباره،دوباره ب تو فکر کردن عجب حالی داره
فقط خودم میدونم چقدر کم آوردم و تظاهر کردم همه چی خوبه ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
من و تو شاید دوباره بتونیم باهم خاطره بسازیم شاید همو بازم مثل روزِ اول دوست داشته باشیم ولی میدونی، دیگه هیچی مثل قبل نمیشه چون تو زندگی کردن بدونِ منو یاد گرفتی و من نمردن بدونِ تورو. چون من فهمیدم میشه اونجایی که باهم خاطره داریم برم و باز خاطره جدید بسازم، چون تو فهمیدی میتونی وقتی حالت بده خودت حال خودتو خوب کنی.من و تو شاید بتونیم دوباره باهم همه چیو از نو بسازیم ولی همیشه ته دلمون پر از ترس دوباره تکرار شدنِ روزایِ تنهاییه ولی همیشه یه فکر تو سرمونه کسی که یه بار تونسته از من بگذره و بی من سر کنه،بازم حتما از پسش بر میاد.حتما از پسش بر میاد... :| https://eitaa.com/bestrong_s