eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
من و تو شاید دوباره بتونیم باهم خاطره بسازیم شاید همو بازم مثل روزِ اول دوست داشته باشیم ولی میدونی، دیگه هیچی مثل قبل نمیشه چون تو زندگی کردن بدونِ منو یاد گرفتی و من نمردن بدونِ تورو. چون من فهمیدم میشه اونجایی که باهم خاطره داریم برم و باز خاطره جدید بسازم، چون تو فهمیدی میتونی وقتی حالت بده خودت حال خودتو خوب کنی.من و تو شاید بتونیم دوباره باهم همه چیو از نو بسازیم ولی همیشه ته دلمون پر از ترس دوباره تکرار شدنِ روزایِ تنهاییه ولی همیشه یه فکر تو سرمونه کسی که یه بار تونسته از من بگذره و بی من سر کنه،بازم حتما از پسش بر میاد.حتما از پسش بر میاد... :| https://eitaa.com/bestrong_s
اگه براتون مهم نیستیم جوری رفتار نکنید ک احساس کنیم براتون مهمیم.
من‌ هیچ‌ام‌ و‌ تو در‌ تمام‌ِ هیچِ‌ من همه‌ای ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
دیدم و ویران شدم دیدی و‌ نشناختی ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
نباشی نمیشه، نمیگذره، نمیخوام، نمیتونم . :] https://eitaa.com/bestrong_s
شما که غریبه نیستین من هرشب دارم مچ خودمو درحال غصه خوردن برای چیزی که هزار بار گفتم دیگ براش غصه نمیخورم میگیرم. ‌
دلم گرفته و روی شانه‌های خودم گریه می‌کنم… ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
غمگین‌ترین بیتی که شنیدم؟
«دیدم که برنداشت کسی نعشم از زمین خود نعش خود به شانه گرفتم، گریستم
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست! شبتون بخیر✨ ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
اگه منو بکارن، گیاهی درمیاد با ریشه‌ی غم و درد، برگای بی‌خوابی و دلتنگی و اضطراب، ساقه‌ی بلاتکلیفی و سردرگمی و میوه های امید . :| https://eitaa.com/bestrong_s