من و تو شاید دوباره بتونیم باهم خاطره بسازیم شاید همو بازم مثل روزِ اول دوست داشته باشیم ولی میدونی، دیگه هیچی مثل قبل نمیشه چون تو زندگی کردن بدونِ منو یاد گرفتی و من نمردن بدونِ تورو. چون من فهمیدم میشه اونجایی که باهم خاطره داریم برم و باز خاطره جدید بسازم، چون تو فهمیدی میتونی وقتی حالت بده خودت حال خودتو خوب کنی.من و تو شاید بتونیم دوباره باهم همه چیو از نو بسازیم ولی همیشه ته دلمون پر از ترس دوباره تکرار شدنِ روزایِ تنهاییه ولی همیشه یه فکر تو سرمونه کسی که یه بار تونسته از من بگذره و بی من سر کنه،بازم حتما از پسش بر میاد.حتما از پسش بر میاد...
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
شما که غریبه نیستین من هرشب دارم مچ خودمو درحال غصه خوردن برای چیزی که هزار بار گفتم دیگ براش غصه نمیخورم میگیرم.
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است
ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست!
شبتون بخیر✨
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
اگه منو بکارن، گیاهی درمیاد با ریشهی غم و درد، برگای بیخوابی و دلتنگی و اضطراب، ساقهی بلاتکلیفی و سردرگمی و میوه های امید .
:|
https://eitaa.com/bestrong_s