eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
اگه براتون مهم نیستیم جوری رفتار نکنید ک احساس کنیم براتون مهمیم.
من‌ هیچ‌ام‌ و‌ تو در‌ تمام‌ِ هیچِ‌ من همه‌ای ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
دیدم و ویران شدم دیدی و‌ نشناختی ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
نباشی نمیشه، نمیگذره، نمیخوام، نمیتونم . :] https://eitaa.com/bestrong_s
شما که غریبه نیستین من هرشب دارم مچ خودمو درحال غصه خوردن برای چیزی که هزار بار گفتم دیگ براش غصه نمیخورم میگیرم. ‌
دلم گرفته و روی شانه‌های خودم گریه می‌کنم… ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
غمگین‌ترین بیتی که شنیدم؟
«دیدم که برنداشت کسی نعشم از زمین خود نعش خود به شانه گرفتم، گریستم
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست! شبتون بخیر✨ ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
اگه منو بکارن، گیاهی درمیاد با ریشه‌ی غم و درد، برگای بی‌خوابی و دلتنگی و اضطراب، ساقه‌ی بلاتکلیفی و سردرگمی و میوه های امید . :| https://eitaa.com/bestrong_s
صبحت بخیر رفیق 💛