شما که غریبه نیستین من هرشب دارم مچ خودمو درحال غصه خوردن برای چیزی که هزار بار گفتم دیگ براش غصه نمیخورم میگیرم.
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است
ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست!
شبتون بخیر✨
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
اگه منو بکارن، گیاهی درمیاد با ریشهی غم و درد، برگای بیخوابی و دلتنگی و اضطراب، ساقهی بلاتکلیفی و سردرگمی و میوه های امید .
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
« ما از دلگیرۍ روزهایمان،
به شب پناه می بردیم!
و از دلتنگۍ شب هایمان،
به روز و اینگونہ بود که . .
تمام جوانیمان؛
:|
https://eitaa.com/bestrong_s