eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
شما که غریبه نیستین من هرشب دارم مچ خودمو درحال غصه خوردن برای چیزی که هزار بار گفتم دیگ براش غصه نمیخورم میگیرم. ‌
دلم گرفته و روی شانه‌های خودم گریه می‌کنم… ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
غمگین‌ترین بیتی که شنیدم؟
«دیدم که برنداشت کسی نعشم از زمین خود نعش خود به شانه گرفتم، گریستم
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست! شبتون بخیر✨ ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
اگه منو بکارن، گیاهی درمیاد با ریشه‌ی غم و درد، برگای بی‌خوابی و دلتنگی و اضطراب، ساقه‌ی بلاتکلیفی و سردرگمی و میوه های امید . :| https://eitaa.com/bestrong_s
صبحت بخیر رفیق 💛
« ما از دلگیرۍ‌ روزهایمان، به شب پناه می بردیم! و از دلتنگۍ‌ شب هایمان، به روز و اینگونہ‌ بود که . . تمام جوانی‌مان؛ :| https://eitaa.com/bestrong_s
ولی پنهان کردنِ غصّه، از خودِ غصه دردش بیشتره!(: ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
من بارها برای کسی ک منتظرپیامم نبود نوشتم،نوشتم،نوشتم ولی یهو زدم پاک کردم همچیو