هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است
ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست!
شبتون بخیر✨
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
اگه منو بکارن، گیاهی درمیاد با ریشهی غم و درد، برگای بیخوابی و دلتنگی و اضطراب، ساقهی بلاتکلیفی و سردرگمی و میوه های امید .
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
« ما از دلگیرۍ روزهایمان،
به شب پناه می بردیم!
و از دلتنگۍ شب هایمان،
به روز و اینگونہ بود که . .
تمام جوانیمان؛
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
ولی اگه یروز از نزدیک ببینمت، مثل بچه ای که خیلی وقته مامانشو گم کرده بغلت میکنم، اونقدر محکم که هیچوقت از پیشم نری .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s