اگه منو بکارن، گیاهی درمیاد با ریشهی غم و درد، برگای بیخوابی و دلتنگی و اضطراب، ساقهی بلاتکلیفی و سردرگمی و میوه های امید .
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
« ما از دلگیرۍ روزهایمان،
به شب پناه می بردیم!
و از دلتنگۍ شب هایمان،
به روز و اینگونہ بود که . .
تمام جوانیمان؛
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
ولی اگه یروز از نزدیک ببینمت، مثل بچه ای که خیلی وقته مامانشو گم کرده بغلت میکنم، اونقدر محکم که هیچوقت از پیشم نری .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
تو پاییزی ترین بادی و طوفانی ترین طوفان
منم آن برگ آواره،که میرقصم به هـر سازت..
با من حرف بزن
اگه یه خواسته ازت داشته باشم همینه!
اینه که باهام حرف بزنی!
اگه چیزی نگرانت میکنه ،
اگه چیزی ذهنتو درگیر میکنه ،
اگه چیزی عصبیت میکنه ،
اگه چیزی غمگینت میکنه ،
بیا بهم بگو و باهام حرف بزن؛
نذار حرفای نگفته انبار بشن تو دلت...
حرف نزدن مشکلی رو حل نمیکنه ،
مشکل اضافه میکنه ولی حل نمیکنه!.
:]
https://eitaa.com/bestrong_s