eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
کن نظری که تشنه ام بهر وصال عشق تو‍‌...
شرح دلتنگیِ مارا چه کسی میداند...
‌‌‌تو پاییزی ترین بادی و طوفانی ترین طوفان منم آن برگ آواره،که میرقصم به هـر سازت..
با من حرف بزن اگه یه خواسته ازت داشته باشم همینه! اینه که باهام حرف بزنی! اگه چیزی نگرانت میکنه ، اگه چیزی ذهنتو‌ درگیر میکنه ، اگه چیزی عصبیت میکنه ، اگه چیزی غمگینت‌ میکنه ، بیا بهم بگو و باهام حرف بزن؛ نذار حرفای نگفته انبار بشن تو دلت... حرف نزدن مشکلی رو حل نمیکنه ، مشکل اضافه میکنه ولی حل نمیکنه!. :] https://eitaa.com/bestrong_s
انتخابت کردم تورو میونِ تمومِ انتخاب‌های زندگیم انتخاب کردم. من تورو از خدا خواستم، نه برای یه مدت، بلکه برای ابدیتمون. و تو بمن قول بده برای من موندگار ترین باشی قول بده تموم حس های خوبو باهم مزه کنیم، قول بده جز من سهم کسی نشی و انتخابی نداشته باشی. چون من انتخابت کردم، برای آینده برای موندن و رسیدن بعد از یک انتظار سخت. :] https://eitaa.com/bestrong_s
مهم نیست با دخترا چه رابطه ای دارید مهم اینه اونا دوست ندارن شما با دختر دیگه ای حرف بزنید یا دوست شید . :] https://eitaa.com/bestrong_s
شاید "ابد"همان لحظه هایِ با تو بودن است..
اولویت کسی بودن همیشه قشنگه ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
‌داروی دردم گر تویی در اوج بیماری خوشم...
چشم‌هایت‌برای‌یک‌عمر‌دیوانگی‌کافیست .
یادت نره من حتی تو اوج شلوغی حواسم بهت هست،وقتایی که غریبی میکنی و کلافه ای،خودت نیستی،من میفهمم چشمات پر از اشکه ولی میگی گریه نمیکنی،چون میخای خودتو قوی نشون بدی،تو به اندازه کافی قوی بودی لازم نیست جلوی من نقش بازی کنی.تو میتونی از من فرار کنی ولی از خودت نمیتونی.من شنونده خوبیم،چرا باورم نمیکنی؟میدونستی وقتی میبینمت غمو تو چشمات میفهمم؟حتی لازم نیست حرف بزنی،چون من تورو بیشتر از هرکس دیگه ای میشناسم،ولی تو هیچوقت نخواستی بهم نزدیک شی،همیشه من بودم که بهت نزدیک بودم.تو منو داشتی ولی من تورو نداشتم... :| https://eitaa.com/bestrong_s