یادت نره من حتی تو اوج شلوغی حواسم بهت هست،وقتایی که غریبی میکنی و کلافه ای،خودت نیستی،من میفهمم چشمات پر از اشکه ولی میگی گریه نمیکنی،چون میخای خودتو قوی نشون بدی،تو به اندازه کافی قوی بودی لازم نیست جلوی من نقش بازی کنی.تو میتونی از من فرار کنی ولی از خودت نمیتونی.من شنونده خوبیم،چرا باورم نمیکنی؟میدونستی وقتی میبینمت غمو تو چشمات میفهمم؟حتی لازم نیست حرف بزنی،چون من تورو بیشتر از هرکس دیگه ای میشناسم،ولی تو هیچوقت نخواستی بهم نزدیک شی،همیشه من بودم که بهت نزدیک بودم.تو منو داشتی ولی من تورو نداشتم...
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
دیگر حوصلهای برای غصه خوردن و بغض کردن و درد کشیدن ندارم
وقتی ببینم چیزی یا کسی عذابم میدهد؛ نمیسوزم!
یا میسازمش، یا کاملا رهایش میکنم
اسمش منطقی شدن نیست، آدم از یک جایی به بعد، خسته میشود ...
همین!
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
شاید نُرمال بنظر برسم ، بگم و بخندم اما عمیقا دلم میخواد همهی اکانتامو پاک کنم و برم یه جای دور طوری که بعدش همه بپرسن :
راستی فلانی کجا غیب شد
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
روزی نبود که به سراغم بیاید و قبل از سوار شدن به ماشین ، دسته گلی روی صندلی نباشد! روزی نبود که از صبح که چشم باز میکرد، قربان صدقه ام نرود!
روزی نبود که تمامِ بی حوصلگیم را به جان نخرد! روزی نبود پشتم قرصش نباشد! روزی نبود که خودم را، خوشبخت ترین آدمِ رویِ زمین تصور نکنم! فقط یک روز بود که میانِ یک بگو مگوی ساده، منتِ تمامِ کارهایی که کرده بود را، سرم گذاشت ؛ از آن روز به بعد هر چه خواستم هر چه جان کَندم، دیگر نتوانستم دوستَش داشته باشم!
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
قدرشو ندونی هستن ک بدونن
حالا سه بار با خودت تکرارش کن
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
محبوبِ من، در آغوشم زندگی کن ، آینده از آنِ ماست ، دیروز دوستت داشتم ، امروز دوستت دارم ، فردا و فردا های دیگر دوستت خواهم داشت ، این دل به فدای بودنت
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
“ اونایی که روحشون به هم تعلق داشته باشه هرچقدرم دنیا بازیشون بده و از هم دور بشن بازم پیش هم برمیگردن و تهش به همدیگه ختم میشن “
♬
https://eitaa.com/bestrong_s