eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
ب فاصله‌ی بینمون بگو کوتاه بیاد...
«این همه رنج و این همه زخم و این همه غصه کافی نبود که این همه دار و تیر و تفنگ می ساختند..!» ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
حرف را میشود از حنجره بلعید و نگفت وای اگر چشم بخواند غم ناپیدا را ... ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
این روزها هوا خیلی غبارآلود است گرگ را از سگ نمی‌توان تشخیص داد هنگامی گرگ را می‌شناسیم که دریده شده‌ایم! ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
با رقیبان مینشینی ، غافلی از حالِ من ترسم آخر ناله‌ام روزی گریبانت شود .. ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
شاخه تا آمد به برگش خو کند،پاییز شد!
بيا نقش هايمان را عوض كنيم تو منتظر بمانى من برنگردم ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
پاییز باشد و باران ببارد تو باشی و دو فنجان قهوه من باشم و دفتر شعر بنشینی و من به تماشایت شعر بخوانم ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
ما به یک باره بزرگ شدیم، انگار آهسته بزرگ شدن بر ما حرام بود ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
خونه عزیزترین مفهومه برای من. تو ذهنِ من خونه کلمه یا مکان نیست، عقیده‌ست. باور به تعلق داشتن و از خستگی‌ها به جایی برگشتنه. حتی آدم‌هابیشتر از مکان‌ها برای من خونه تلقی می‌شن..
علی الانسان أن یشیخ مع أحدهم و لیس بسبب أحدهم آدمی باید در کنار کسی پیر شود نه به سبب کسی...! :] https://eitaa.com/bestrong_s
خواب دیدم دنبال کسی می‌گردم. و این اصلا منصفانه نبود. باید خودش را می‌دیدم. باید دستانش را می‌گرفتم و در آغوش می‌کشیدمش. باید چشم‌هایش را در سینه‌ام پناه می‌دادم و بوی موهایش می‌پیچید توی صورتم. باید می‌بوسیدمش، آنگاه آرام می‌گرفتم. :] https://eitaa.com/bestrong_s