دوستت دارم،
و پنهان کردن آسمان ، پشت میله های قفس آسان نیست....
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
ولی ادیب نیشابوری چقد قشنگ میگه:
جُز تو یاری نگرفتیم
و نخواهیم گرفت...
بر همان عهد که بودیم
بر آنیم هنوز...!
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
تو منو داری؛ واسه همه روزای سخت، واسه همه اون روزایی که گلوت پر بغض بود، برای روزایی که فکر میکنی حواس هیچکس بهت نیست، برای روزایی که فکرو خیالات دارن میخورنت . بدون که ،تو منو داری.
مهم نیست این راه چقدر سخته، مهم نیست قراره چه اتفاقی برامون بیوفته،اینم مهم نیست قراره چقدر درد بکشیم . فقط کافیه کنار هم باشیم . همین؛
بهت قول میدم از پسش بر بیایم .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
میدونم بعضی روزا آدم جالبی برات نیستم و یکمم رو مخم بعضی وقتا هم حرفای چرت و پرت میزنم و عصبیت میکنم یه وقتایی هم ناخواسته از روی حسودی یا هرچیز دیگه اذیتت میکنم ولی خب هیچکس نمیتونه به اندازه من دوست داشته باشه.
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
یعنی آرامشی که اون میتونه بهم بده هیچکس حتی خودمم به خودم نمیتونم بدم .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
محبوبِ عزیزکردهی من
این روزها به سختی دارد میگذرد
هر نفس و هر لحظه دلتنگ شما هستم
شاید باور نکنید اما : حتی زمانی که درست مابین آغوش شما هستم:).
لحظات دوری از شما قدر ماه ها طاقت فرساست
از عشق بگویم؟
نه نه ، اسمش را میگذارم [ دوست داشتن عمیق ]
شبیه پخشش یک قطره رنگ داخل قلبم پخش شده
نم و نم و ذره ذره دارد جزوی از وجودم میشود
راستی . .
محبوبِ من
دوست داشتنت قوت قلب روز های ناامیدی ام شد🙂
بودنت ابدی🫀.
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
اگر فردی را یافتی که در لبخندت ، غمت را دید
و در سکوتت، حرف هایت را شنید
و در خشمت ، محبت را فهمید
بدان بهترین دارایی زندگی توست..
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
برای در کنار ِ هم موندن باید خیلی چیزارو بخشید .
خیلی حرفارو نشنیده گرفت
ازخیلی ازکارها عبورکرد
برای درکنار ِ هم موندن باید
بخشندهترینُقویترین بود .
نه زیباترین ُ باهوشترین .
آدما وقتی میتونن مدتهای طولانی کنار ِهم بمونن ،
که یاد بگیرن چطور با هم کنار بیان .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s