برای در کنار ِ هم موندن باید خیلی چیزارو بخشید .
خیلی حرفارو نشنیده گرفت
ازخیلی ازکارها عبورکرد
برای درکنار ِ هم موندن باید
بخشندهترینُقویترین بود .
نه زیباترین ُ باهوشترین .
آدما وقتی میتونن مدتهای طولانی کنار ِهم بمونن ،
که یاد بگیرن چطور با هم کنار بیان .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
حرف منت نیست اما صد برابر پس گرفت
گردش دنیا اگر چیزی به ما افزوده بود
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
تمام حوصله ای که برای یه دختر خرج میکنی
عشق میشه و به خودت بر میگرده
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
یک شهر مرا زیر لبش زمزمه میکرد
جانا تو بگو با منِ دیوانه چه کردی؟
پروانه دلش سوخت نگاهش به من افتاد
ای عهدشکن، با دل پروانه چه کردی؟!
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
بعداً؟ بعداً دیگه دلم باهات صاف نمیشه. ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
بعدا؟
بعدا هر کدوممون یه سر دنیاییم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
بیا که مردم اطراف من فقط بلدند
زبانِ زخم زبان را به جای همدردی...
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
توصیفش مثل پریدن توی استخر آبلیمو
با بدن تیکه پاره و زخمی میمونه
:)
https://eitaa.com/bestrong_s