برای در کنار ِ هم موندن باید خیلی چیزارو بخشید .
خیلی حرفارو نشنیده گرفت
ازخیلی ازکارها عبورکرد
برای درکنار ِ هم موندن باید
بخشندهترینُقویترین بود .
نه زیباترین ُ باهوشترین .
آدما وقتی میتونن مدتهای طولانی کنار ِهم بمونن ،
که یاد بگیرن چطور با هم کنار بیان .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
حرف منت نیست اما صد برابر پس گرفت
گردش دنیا اگر چیزی به ما افزوده بود
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
تمام حوصله ای که برای یه دختر خرج میکنی
عشق میشه و به خودت بر میگرده
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
یک شهر مرا زیر لبش زمزمه میکرد
جانا تو بگو با منِ دیوانه چه کردی؟
پروانه دلش سوخت نگاهش به من افتاد
ای عهدشکن، با دل پروانه چه کردی؟!
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
بعداً؟ بعداً دیگه دلم باهات صاف نمیشه. ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
بعدا؟
بعدا هر کدوممون یه سر دنیاییم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
بیا که مردم اطراف من فقط بلدند
زبانِ زخم زبان را به جای همدردی...
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
توصیفش مثل پریدن توی استخر آبلیمو
با بدن تیکه پاره و زخمی میمونه
:)
https://eitaa.com/bestrong_s
من همونم که هرچیز خوشمزهای بخورم میگم کاش اونم بود، هرجا برم میگم کاش اونم بود، هرکاری کنم میگم کاش اونم بود، کاش اونم میومد، کاش اونم میچشید، کاش اونم تجربه میکرد، کاش بود، کاش اونم کنارم بود..
:]
https://eitaa.com/bestrong_s