eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
من همونم که هرچیز خوشمزه‌ای بخورم میگم کاش اونم بود، هرجا برم میگم کاش اونم بود، هرکاری کنم میگم کاش اونم بود، کاش اونم میومد، کاش اونم میچشید، کاش اونم تجربه می‌کرد، کاش بود، کاش اونم کنارم بود.. :] https://eitaa.com/bestrong_s
خاطرش جمع و دلش قرص و خیالش تخت است هرکه تسخیرکند قلب تو را خوشبخت است ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
سرم شلوغه، ولی حواسم بهت هست. سرگرم کارمم، ولی حواسم بهت هست. دورم ازت، ولی حواسم بهت هست. نیستی، ولی حواسم بهت هست. تو برای همیشه مال من بمون منم همیشه حواسم بهت هست. :] https://eitaa.com/bestrong_s
جهان روشن به ماه و آفتاب‌ست جهان ما به دیدار تو روشن... سعدی :] https://eitaa.com/bestrong_s
ولی چشمات اینقدر قشنگه که یه‌لحظه از ذهنم دور نمیشه . :] https://eitaa.com/bestrong_s
فکر اینکه قراره با تو آینده‌مُ‌بسازم ضربان قلبمُ میبره رو بی‌نهایت.. :] https://eitaa.com/bestrong_s
کاش میتونستم بهش بگم که من قرار نیست برم، که قراره تا آخرین هاله هایی که از دنیا میبینه گرمای تن منو دایره وار دور وجودش حس کنه که من آدم موندنم،اونم خیلی زیاد! و هیچکس نمی تونه جاشو برای من بگیره حتی اگر تمام آدم های دنیا برای دلم جا باز کنن، چون اونو،چشم هاشو و بند بند انگشت هاش رو متعلق به خودم میدونم. :] https://eitaa.com/bestrong_s
امیدوارم حال خوب تکراری ترین چیزی باشه ک توزندگیته
تو مرا داری و من نیز تو را دارم و بس هر دو هستیم یقین دار وندارِ دل‌همッ ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست! شبتون بخیر✨ ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
«سلام علی کلمات بَقیتَ فی القلب وربمّا ستبفی» سلام بر حرف هایی که درقلب ماند و خواهد ماند..