ولی چشمات اینقدر قشنگه که
یهلحظه از ذهنم دور نمیشه .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
فکر اینکه قراره با تو آیندهمُبسازم
ضربان قلبمُ میبره رو بینهایت..
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
کاش میتونستم بهش بگم
که من قرار نیست برم،
که قراره تا آخرین هاله هایی که از دنیا میبینه
گرمای تن منو دایره وار دور وجودش حس کنه
که من آدم موندنم،اونم خیلی زیاد!
و هیچکس نمی تونه جاشو برای من بگیره
حتی اگر تمام آدم های دنیا برای دلم جا باز کنن،
چون اونو،چشم هاشو و بند بند انگشت هاش رو
متعلق به خودم میدونم.
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
تو مرا داری و من نیز تو را دارم و بس
هر دو هستیم یقین دار وندارِ دلهمッ
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است
ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست!
شبتون بخیر✨
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
«سلام علی کلمات بَقیتَ فی القلب وربمّا ستبفی»
سلام بر حرف هایی که درقلب ماند و خواهد ماند..
وقتی میپرسم « امروزت چطور بود ؟ » یعنی حتی دوس دارم راجب خوب یا بد بودن قهوه ای که صبح خوردی هم بهم بگی .
«مندربیحوصلگیهایم،باتوزندگیهاکردهام»
عزیز ترینم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
غَلط اَست هَر کِه گویَد کِه بِه دِل رَه اَست دِل را
دِلِ مَن زِ غُصه خون شُد، دِلِ او خَبر نَدارَد
♬
https://eitaa.com/bestrong_s