eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
تو مرا داری و من نیز تو را دارم و بس هر دو هستیم یقین دار وندارِ دل‌همッ ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست! شبتون بخیر✨ ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
«سلام علی کلمات بَقیتَ فی القلب وربمّا ستبفی» سلام بر حرف هایی که درقلب ماند و خواهد ماند..
وقتی میپرسم « امروزت چطور بود ؟ » یعنی حتی دوس دارم راجب خوب یا بد بودن قهوه ای که صبح خوردی هم بهم بگی .
کمی آغوش تعارف کن که من دلتنگیِ محضم ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
«من‌دربی‌حوصلگی‌هایم،باتوزندگی‌هاکرده‌ام» عزیز ترینم ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
تو دنیای «دیدی گفتم‌ها» تو قوتِ قلب باش. ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
غَلط اَست هَر کِه گویَد کِه بِه دِل رَه اَست دِل را دِلِ مَن زِ غُصه خون شُد، دِلِ او خَبر نَدارَد ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
حال‌بحران‌زده‌ام‌،‌معجزه‌میخواهد‌و‌بس... ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
دشوارترین شکنجه این بود که ما، یک یک به درون خویش تبعید شدیم ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
"وقتی دوتا روح یکی بشن صدای همو میشنون حتی توی سکوت،حتی از راه دور." ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
اون شب صبح نشد سر بیگناه بالای دار رفت زمین گرد نبود پول خوشبختی اورد ادم ب ادم نرسید به مو رسید و پاره شد همه چی دروغ بود... ♬ https://eitaa.com/bestrong_s