تو مرا داری و من نیز تو را دارم و بس
هر دو هستیم یقین دار وندارِ دلهمッ
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است
ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست!
شبتون بخیر✨
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
«سلام علی کلمات بَقیتَ فی القلب وربمّا ستبفی»
سلام بر حرف هایی که درقلب ماند و خواهد ماند..
وقتی میپرسم « امروزت چطور بود ؟ » یعنی حتی دوس دارم راجب خوب یا بد بودن قهوه ای که صبح خوردی هم بهم بگی .
«مندربیحوصلگیهایم،باتوزندگیهاکردهام»
عزیز ترینم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
غَلط اَست هَر کِه گویَد کِه بِه دِل رَه اَست دِل را
دِلِ مَن زِ غُصه خون شُد، دِلِ او خَبر نَدارَد
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
دشوارترین شکنجه این بود که ما،
یک یک به درون خویش تبعید شدیم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
"وقتی دوتا روح یکی بشن صدای همو میشنون حتی توی سکوت،حتی از راه دور."
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
اون شب صبح نشد
سر بیگناه بالای دار رفت
زمین گرد نبود
پول خوشبختی اورد
ادم ب ادم نرسید
به مو رسید و پاره شد
همه چی دروغ بود...
♬
https://eitaa.com/bestrong_s