تو فیلم نهنگ عنبر
اون دیالوگش رو دوس دارم که رضا عطاران به مهناز افشار میگه :
- تو برای این رفتی خارج که درا خودشون اتوماتیک باز میشدن؟
اگه تو ایران پیش من بودی هر دری
رو خودم برات باز میکردم...
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
اگر گُذرش به شما افتاد
روزی هزاربار دوستش بدارید او پاره جان من است
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
من؟ زاده اضطراب جهانم ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
من؟
"من" کو؟
مرا خبری نیست
اگر مرا دیدی سلامش برسان
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
سلام بر قلبی که غم عمیقی را
به خود دیده است اما کسی مقدارش
را حس نمیکند و به اجبار در حال
ادامه دادن است
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
گاهی تو را کنار خود احساس میکنم
اما چقدر دلخوشی خواب ها کم است!
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است
ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست!
شبتون بخیر✨
♬
https://eitaa.com/bestrong_s