eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
تو فیلم نهنگ عنبر اون دیالوگش رو دوس دارم که رضا عطاران به مهناز افشار میگه : - تو برای این رفتی خارج که درا خودشون اتوماتیک باز میشدن؟ اگه تو ایران پیش من بودی هر دری رو خودم برات باز میکردم... ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
اگر گُذرش به شما افتاد روزی هزاربار دوستش بدارید او پاره جان من است ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
من؟ زاده اضطراب جهانم ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
من؟ "من" کو؟ مرا خبری نیست اگر مرا دیدی سلامش برسان ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
گویا که جهان بعد تو زیبا شدنی نیست
سلام بر قلبی که غم عمیقی را به خود دیده است اما کسی مقدارش را حس نمیکند و به اجبار در حال ادامه دادن است ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
صدای تورو با هیچ موزیکی عوض نمیکنم ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
از تو آغاز شدم ؛ تا که به پایان برسم ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
گاهی تو را کنار خود احساس میکنم اما چقدر دلخوشی خواب ها کم است! ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست! شبتون بخیر✨ ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
چرا وقتی مثل خودتون برخورد میکنم ناراحت میشید یعنی ایقدر از خودتون متنفرید؟؟
چه ها با جان خود دور از رخ جانان خود کردم مگر دشمن کند این ها... که من با جان خود کردم :) شکلات تلخ