سلام بر قلبی که غم عمیقی را
به خود دیده است اما کسی مقدارش
را حس نمیکند و به اجبار در حال
ادامه دادن است
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
گاهی تو را کنار خود احساس میکنم
اما چقدر دلخوشی خواب ها کم است!
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است
ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست!
شبتون بخیر✨
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
«ادامه بده این خیلی مهمه که همه بدونن تو فراتر از اتفاقات بد زندگیت هستی»
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
آری آغاز دوست داشتن است
گرچه پایان راه ناپیداست
من به پایان دگر نیاندیشم
که همین دوست داشتن زیباست
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
تنها كسی كه باید دگرگون شود، خودتان هستید؛گ
خودتان كه دگرگون شوید
همهی اوضاع و شرایط پیرامون تان نیز دگرگون میشود
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
پرسیدم: رها کردن سخت بود؟
گفت: نه به اندازهی نگهداشتن چیزی که واقعی نبود
♬
https://eitaa.com/bestrong_s