جا داره همینجوری که دارین گند میزنید تو رابطه هاتون بگم:خیلی پیش نمیاد یکی دوستتون داشته باشه ها
حواستون باشه
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
11.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قلبم از شیشه ساخته شده ذهنم از سنگ...
:)
شکلات تلخ
با آدمایی که دوسشون دارید حرف بزنید؛ وقتی ناراحتن، وقتی خوشحالن، وقتی عاشقن، وقتی دلخورن و نمیتونن ببخشن، وقتی غصه امونشونو بُریده، وقتی اعصابشون خورده...
آدمیزاد اگه حرف نزنه، باید تنهایی بار درداشو به دوش بکشه؛ حرفِ دل آدمارو پیر میکنه؛ حرف بزنید .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
امید فقط یه کلمه اس که همه رو امیدوار میکنه.
ولیکن هیچوقت کارساز نیست..
برای مثال یه نفر که روی تخت بیمارستان خوابیده میخاد بار دیگه تو هوای آزاد زندگی کنه و راه بره.
خب هیچی خوبش نمیکنه دکترا جوابش کردن و اون "امید" داره بار دیگه راه بره.
ولی امید همیشه خوب نیست . .
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
من این راه رو بخاطر تو اومدم
من بلد نیستم این راه رو ، راه من یه چیز
دیگه بود
الان اگه ول کنی بری
من گم میشم
الانم گم شدم خیلی وقته
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
خیلی سخته آدم هرروز به امید این بیدار بشه
که همه چیز درست شده باشه
ولی وقتی چشم باز میکنه بازم وضعِ همیشگی و کسل کننده و تکراریِ
:|
https://eitaa.com/bestrong_s