eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
‏با آدمایی که دوسشون دارید حرف بزنید؛ وقتی ناراحتن، وقتی خوشحالن، وقتی عاشقن، وقتی دلخورن و نمی‌تونن ببخشن، وقتی غصه امونشونو بُریده، وقتی اعصابشون خورده... آدمیزاد اگه حرف نزنه، باید تنهایی بار درداشو به دوش بکشه؛ حرفِ دل آدمارو پیر می‌کنه؛ حرف بزنید . :] https://eitaa.com/bestrong_s
نیازمند یه پاک‌کن ، برای پاک کردن اتفاقات اخیر :| https://eitaa.com/bestrong_s
امید فقط یه کلمه اس که همه رو امیدوار میکنه. ولیکن هیچوقت کارساز نیست.. برای مثال یه نفر که روی تخت بیمارستان خوابیده میخاد بار دیگه تو هوای آزاد زندگی کنه و راه بره. خب هیچی خوبش نمیکنه دکترا جوابش کردن و اون "امید" داره بار دیگه راه بره. ولی امید همیشه خوب نیست ‌. . :| https://eitaa.com/bestrong_s
من این راه رو بخاطر تو اومدم من بلد نیستم این راه رو ، راه من یه چیز دیگه بود الان اگه ول کنی بری من گم میشم الانم گم شدم خیلی وقته :| https://eitaa.com/bestrong_s
خیلی سخته آدم هرروز به امید این بیدار بشه که همه چیز درست شده باشه ولی وقتی چشم باز میکنه بازم وضعِ همیشگی و کسل کننده و تکراریِ :| https://eitaa.com/bestrong_s
کوچیک که بودم فکر میکردم سرد تر از بستنی دیگه چیزی وجود نداره
اما بزرگتر که شدم فهمیدم سرد تر از بستنی،قلب آدماییه که وقتی میفهمن دوستشون داریم مارو ترک میکنن
کاش میشد تموم اون مدتی ک داشتیم حرف میزدیم رو ضبط میکردیم... ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
وطن، لازم نیست حتما سرزمینِ بزرگی باشد! گاهی مساحتِ کوچکی‌ است؛ در حدِ فاصلِ دو شانه ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
نمیشه قضاوت کرد اون آدمیو که رفتن رو به موندن ترجیح میده ♬ https://eitaa.com/bestrong_s