امید فقط یه کلمه اس که همه رو امیدوار میکنه.
ولیکن هیچوقت کارساز نیست..
برای مثال یه نفر که روی تخت بیمارستان خوابیده میخاد بار دیگه تو هوای آزاد زندگی کنه و راه بره.
خب هیچی خوبش نمیکنه دکترا جوابش کردن و اون "امید" داره بار دیگه راه بره.
ولی امید همیشه خوب نیست . .
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
من این راه رو بخاطر تو اومدم
من بلد نیستم این راه رو ، راه من یه چیز
دیگه بود
الان اگه ول کنی بری
من گم میشم
الانم گم شدم خیلی وقته
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
خیلی سخته آدم هرروز به امید این بیدار بشه
که همه چیز درست شده باشه
ولی وقتی چشم باز میکنه بازم وضعِ همیشگی و کسل کننده و تکراریِ
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
اما بزرگتر که شدم فهمیدم سرد تر از بستنی،قلب آدماییه که وقتی میفهمن دوستشون داریم مارو ترک میکنن
کاش میشد تموم اون مدتی ک داشتیم حرف میزدیم رو ضبط میکردیم...
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
وطن، لازم نیست حتما سرزمینِ بزرگی باشد!
گاهی مساحتِ کوچکی است؛
در حدِ فاصلِ دو شانه
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
نمیشه قضاوت کرد اون آدمیو که رفتن رو به موندن ترجیح میده
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
منطقِچشم تو با فلسفهامهَمخوان نیست!قتلِ عَمدُ و طلبِ عَفو، تناقض دارد...
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
او همانند موسیقی بیکلام بود
حرفی نمیزد,اما تاثیرش را میگذاشت
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
هرداستانی یک پایان زیبا دارد
اگر تو خوشحال نیستی
این پایان داستان تو نیست
♬
https://eitaa.com/bestrong_s