هرداستانی یک پایان زیبا دارد
اگر تو خوشحال نیستی
این پایان داستان تو نیست
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
کاش هیچوقت از هم جدا نشن ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
کاش هیچوقت از هم جدا نشن
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
تو دیگر بخشی از وجود من شدی
در رگ هایم جریان داری
نفس هایم شدی
چگونه انتظار داری که بدون انها زنده بمانم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
با احتیاط به ادما نزدیک بشین
بعضیا تکیه گاه نیستن خود پرتگاهن
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
بعدا؟ بعدا هر کدوممون یه سر دنیاییم ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
بعدا؟
بعدا دیگه پروانه ها مُردن.
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است
ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست!
شبتون بخیر✨
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
میدونی رسیدن کِی قشنگه؟
بعد از جنگیدن
بعد از سختی
بعد از اشک
اونوقت اون رسیدنه، طعم چایی با عطرِ هل توی بارون میده یا طعم قرمه سبزیهای جا افتاده مامان یا طعم اون تیکه آخر نون بستنی قیفی؛ دیدی چقدر لذت بخشه همش!؟
رسیدن بعد سختی هم همینه!
اونوقت که از ته دلت میگی آخیششش.. ارزششو داشت اون همه جنگیدن.
الهی که نصیب همتون این آخیش دلچسب...
بخند
آنچنان زیبا
که گویی هرگز غمی را ملاقات نکرده ای
♬
https://eitaa.com/bestrong_s