هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است
ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست!
شبتون بخیر✨
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
میدونی رسیدن کِی قشنگه؟
بعد از جنگیدن
بعد از سختی
بعد از اشک
اونوقت اون رسیدنه، طعم چایی با عطرِ هل توی بارون میده یا طعم قرمه سبزیهای جا افتاده مامان یا طعم اون تیکه آخر نون بستنی قیفی؛ دیدی چقدر لذت بخشه همش!؟
رسیدن بعد سختی هم همینه!
اونوقت که از ته دلت میگی آخیششش.. ارزششو داشت اون همه جنگیدن.
الهی که نصیب همتون این آخیش دلچسب...
بخند
آنچنان زیبا
که گویی هرگز غمی را ملاقات نکرده ای
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
تو امتدآد ِمنی در تنی دیگر
تو؟
تو روحِ منو میدی نجات
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
به خودم آمدم انگار تویی در من بود
این کمی بیشتر از دل به کسی بستن بود!
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
بعضی وقتا یه حرفایی می شنوی که جوابش فقط نگاه کردنه
♬
https://eitaa.com/bestrong_s