گاهی وقتها به ماهیهای قرمز، غبطه میخورم. ظاهرا دامنهی حافظهشان فقط در حدِ چند ثانیه است. محال است بتوانند هیچیک از فکرهایشان را دنبال کنند. همهچیز را بعد از چند ثانیه دوباره برای اولین بار تجربه میکنند. ماهی ها هیچ خاطره ای بیشتر از چند ثانیه ندارند و همان را هم فراموش میکنند و مادامی که از این نقصشان بیخبرند، حتما زندگی برایشان یک داستان بلندِ خوب و خوش است. یک جشنِ همیشگی . . . ✨️
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
مراقب دل همدیگه باشید
هرشوخی رو باهم نکنید
یهو دیدید شوخی شوخی جدی شد
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
ابتدا فكر ميكردم شايد يک اتفاق ساده باشد، تا اينكه بعد از او هيچ اتفاق ديگری در من رخ نداد
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
بعد از غیبتی میآیند
احساساتمان را در هم میریزند
و سپس میروند
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
بیا و سرت را روی سینهام بگذار
تا این زندگی به رنجی که میکشیم
بیارزد
♬
https://eitaa.com/bestrong_s