هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است
ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست!
شبتون بخیر✨
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
آدمی که بتونی کنارش خودِ خودِ خودت باشی، نعمتیه که به هرکسی داده نمیشه.
اون خندههای از تهِ دل،
اون حرفای شبونه،
اون دردایی که ازشون حرف میزنید،
اون رویاپردازیهای عمیق؛
اون چرت و پرت هایی که فقط خودتون و اون میفهمیدش و چقدر حس خوبیه..
قدرشو بدونید اگر داریدش و گاهی وقتا بهش یادآور بشید که نور شده تو مسیر زندگیتون
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
هر چی بیشتر میگذره و عاقل تر میشی یاد میگیری دورتو خلوت کنی،کمتر بحث کنی،یکی دو نفر که واقعا دوستشون داری رو نگه داری، به خودت اهمیت بدی،تو فکر پیشرفت خودت باشی و برای خواسته هات تلاش کنی
♬
https://eitaa.com/bestrong_s