دلم میخواد بهش تکست بدم بگم :
"شاید فکر کنی من فراموشت کردم و الان دورم رو پر کردم از آدمهای مختلف اما؛ من یک شب رو هم بدون فکر کردن بهت نخوابیدم، توی همهی آدمهایی که بهم نزدیک میشن دنبال تو میگردم، هر روز صبح با درد توی سینم بیدار میشم، شاید چیزی رو نشون ندم، شاید هیچکس نفهمه چه دردی رو دارم تحمل میکنم، ولی اینو بدون توی خلوت خودم درحالِ نابود شدنم. من دلم واست تنگ شده
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
اصن بیخیال همچی...
ی شب زنگ بزن ، هیچی نگیم!
دوتایی بشینیم واسه همدیگه گریه کنیم!
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
اون اتفاقایی که ‹ چیز مهمی نیستنُ › آره همونارو بیا به من بگو ؛ برای من مهمَن .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s