خواب نمیبرد مرا ، یار نمیخرد مرا
مرگ نمیدرد مرا آه چه بی بها شدم...
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
درست ترین تعریف عشق اینه:
«آدم فقط یه نفرو داره که حالشو خیلی خوب میکنه و فقط یه نفرو داره که حالشو خیلی بد میکنه؛ به قول شاعر "از عجایب عشق همین است؛ تنها همانی آرامت میکند که دلت را آتش زده»
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
مثل يک كودک گريه كردم.
همانگونه خالى،
همانطور بىمعنى و بىدليل.
زيرا كه من
خيلى به ناحق از تو دور هستم...
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
حال دختر بچه ای رو دارم ک تموم خمیر بازیاشو باهم قاطی کرده و الان ی تاپاله طوسی داره..
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
نصفونیمهنباش،
منديكتاتورترينآدمِروىِزمينم
تمامترامیخواهم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
همدیگر رو دوست داشتین ولی ب اجبار جدا شدین؟
متاسفانه یکی از شما دروغ گوی خوبیه
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
هی حرف از پاییز و دل گیر بودنش میزدم که یهو گفت : گرفتهتر ز خزان دلم خزانی نیست
♬
https://eitaa.com/bestrong_s