اگه قهر کرد، نذارید زیاد قهر بمونه.اگه ناراحت شد، نذارید زیاد ناراحت بمونه.اگه یکم دور شد، نزارید زیاد دور بشه.
کلا نزارید برای مدت طولانی فاصله بیفته.فاصله؛ خسته میکنه، طرد می کنه، عوض می کنه، بی حوصله میکنه و یه آدم جدید میسازه، آدمی که معلوم نیست دیگه شمارو بخواد یا نه.
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
اگه آدمی که براتون مهمه، ناراحتیشو به شما گفت خوشحال باشید. چرا که مرحلهای که دیگه ناراحتیش رو نگه، فاصله و دوری شروع میشه.
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
نباید به کسی که بهتون دروغ میگه اعتماد کنید و نباید به کسی که بهتون اعتماد میکنه دروغ بگید
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
چشم بستم و دوباره مزه کردم بهشت را، معنی عبارت احلی من العسل را!
از آغوشش عسل میبارید و از هرم نفسهایش
♬
https://eitaa.com/bestrong_s