eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
♥️ بوسه هايم را سپردم بر نسيم صبح گاه تا که بيرون مي زني از خانه تقديمت کند... یادگاری از شما https://eitaa.com/bestrong_s
شهر را گشتم که مانند تو را پیدا کنم هیچ‌***حتی شبیهت نیست، فوق‌العاده‌ای یادگاری از شما https://eitaa.com/bestrong_s
قلبم که شکسته با تو تعمیر شود با ناز دو چشم هات تسخیر شود دیدم که تو دست می دهی در دستم ایکاش که خواب هام تعبیر شود یادگاری از شما https://eitaa.com/bestrong_s
وقتی پای رنج در میان باشد از زمین و اسمان میبارد ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
‌به سر می‌رسد این قصه‌ی تلخ؛ اما در گلو گیر می‌کند ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
«به کاکتوس که اب زیاد بدی خراب میش میدونی دیگ ما درمورد کاکتوس صحبت نمیکنیم»
کاش آخرین باری که دیدمت اونقدری محکم بغلت میکردم که بوی تنت وارد ریه هام بشه و الان اینقدر عذاب نکشم :| https://eitaa.com/bestrong_s
«بعد از غیبتی می‌‌آیند، احساساتمان را در هم می‌‌ریزند و سپس می‌‌روند.» _نزار قبانی. :| https://eitaa.com/bestrong_s
«تنها صداست که می‌ماند و امان از صدای او که ابدی شد در گوش من.» _فروغ فرخزاد. :| https://eitaa.com/bestrong_s
«آن پاسخ هاى بی‌رحمانه را فراموش نكن؛ به يادشان بياور تا دلتنگ نشوى.» _محمود درویش. :| https://eitaa.com/bestrong_s
اتفاقا احساس غرور میکنم که باهرکسی دوست نشدم، هرجایی نرفتم و هرکاری نکردم که فقط تنها نباشم. اتفاقا احساس غرور میکنم که با هر کسی گرم نگرفتم و الکی خوش اخلاقی نکردم، که صرفاً اسمم فقط همون لحظه خوب باشه. اتفاقا احساس غرور میکنم که همیشه خودم بودم و سعی نکردم ادای کسی رو در بیارم. بذار به چشم آدم‌ها بد اخلاق و منزوی باشم. همین که خودم بدونم کجا بودم و برای چیزای که به دست آوردم چقدر تلاش کردم و با عده‌ی متفاوت بودم، واسم کافیه. :] https://eitaa.com/bestrong_s