eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
‌به سر می‌رسد این قصه‌ی تلخ؛ اما در گلو گیر می‌کند ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
«به کاکتوس که اب زیاد بدی خراب میش میدونی دیگ ما درمورد کاکتوس صحبت نمیکنیم»
کاش آخرین باری که دیدمت اونقدری محکم بغلت میکردم که بوی تنت وارد ریه هام بشه و الان اینقدر عذاب نکشم :| https://eitaa.com/bestrong_s
«بعد از غیبتی می‌‌آیند، احساساتمان را در هم می‌‌ریزند و سپس می‌‌روند.» _نزار قبانی. :| https://eitaa.com/bestrong_s
«تنها صداست که می‌ماند و امان از صدای او که ابدی شد در گوش من.» _فروغ فرخزاد. :| https://eitaa.com/bestrong_s
«آن پاسخ هاى بی‌رحمانه را فراموش نكن؛ به يادشان بياور تا دلتنگ نشوى.» _محمود درویش. :| https://eitaa.com/bestrong_s
اتفاقا احساس غرور میکنم که باهرکسی دوست نشدم، هرجایی نرفتم و هرکاری نکردم که فقط تنها نباشم. اتفاقا احساس غرور میکنم که با هر کسی گرم نگرفتم و الکی خوش اخلاقی نکردم، که صرفاً اسمم فقط همون لحظه خوب باشه. اتفاقا احساس غرور میکنم که همیشه خودم بودم و سعی نکردم ادای کسی رو در بیارم. بذار به چشم آدم‌ها بد اخلاق و منزوی باشم. همین که خودم بدونم کجا بودم و برای چیزای که به دست آوردم چقدر تلاش کردم و با عده‌ی متفاوت بودم، واسم کافیه. :] https://eitaa.com/bestrong_s
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست! شبتون بخیر✨ ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
صبحت بخیر رفیقم 🧡
همدیگر را می‌پوسانند، سیب‌های یک جعبه آدم‌های این زمین ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
او قندِ روزهای تلخِ مَن است...
بچه‌ها مطمئنید اون که رفته دیگه هرگز نمیاد؟ زنگ هم نمی‌زنه؟ پیام چی؟ پیامم نمی‌ده؟ استوریمون رو هم لایک نمی‌کنه؟ حتی یادمون هم‌ نمیفته خالی خالی؟