eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
اتفاقا احساس غرور میکنم که باهرکسی دوست نشدم، هرجایی نرفتم و هرکاری نکردم که فقط تنها نباشم. اتفاقا احساس غرور میکنم که با هر کسی گرم نگرفتم و الکی خوش اخلاقی نکردم، که صرفاً اسمم فقط همون لحظه خوب باشه. اتفاقا احساس غرور میکنم که همیشه خودم بودم و سعی نکردم ادای کسی رو در بیارم. بذار به چشم آدم‌ها بد اخلاق و منزوی باشم. همین که خودم بدونم کجا بودم و برای چیزای که به دست آوردم چقدر تلاش کردم و با عده‌ی متفاوت بودم، واسم کافیه. :] https://eitaa.com/bestrong_s
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست! شبتون بخیر✨ ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
صبحت بخیر رفیقم 🧡
همدیگر را می‌پوسانند، سیب‌های یک جعبه آدم‌های این زمین ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
او قندِ روزهای تلخِ مَن است...
بچه‌ها مطمئنید اون که رفته دیگه هرگز نمیاد؟ زنگ هم نمی‌زنه؟ پیام چی؟ پیامم نمی‌ده؟ استوریمون رو هم لایک نمی‌کنه؟ حتی یادمون هم‌ نمیفته خالی خالی؟
ول کن قهوه را جهانت یخ کرد
حتی همین تهرانِ تا تجریش آلوده عاشق که باشی آسمان محشری دارد . :] https://eitaa.com/bestrong_s
صادقانه بگم؟! وقتی کوچیک ترین مسائل ات رو با من در میون میزاری واقعا خوشحال میشم:)
خدا کند همه ی عشق ها به هم برسند من وتو نیز در این لا به لا به هم برسیم.. :] https://eitaa.com/bestrong_s
تو مگر جام شرابی که چنین گیرایی؟