بچهها مطمئنید اون که رفته دیگه هرگز نمیاد؟ زنگ هم نمیزنه؟ پیام چی؟ پیامم نمیده؟ استوریمون رو هم لایک نمیکنه؟ حتی یادمون هم نمیفته خالی خالی؟
حتی همین تهرانِ تا تجریش آلوده
عاشق که باشی آسمان محشری دارد .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
صادقانه بگم؟!
وقتی کوچیک ترین مسائل ات رو با من در میون میزاری واقعا خوشحال میشم:)
خدا کند همه ی عشق ها به هم برسند
من وتو نیز در این لا به لا به هم برسیم..
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
فروغ فرخزاد یه جا برای معشوقش مینویسه:« اما همین کافی بود، همین که میدانستم؛ تنم درد تنت را دارد! نه میل تنت را..»
یه نقطهای از دوست داشتن هست که فرا تر از میل و جسمته دیگه بند بند وجودت و ذره ذره قلب و روحت بهش احتیاج داره؛ اون دوست داشتن واقعیه .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s