صادقانه بگم؟!
وقتی کوچیک ترین مسائل ات رو با من در میون میزاری واقعا خوشحال میشم:)
خدا کند همه ی عشق ها به هم برسند
من وتو نیز در این لا به لا به هم برسیم..
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
فروغ فرخزاد یه جا برای معشوقش مینویسه:« اما همین کافی بود، همین که میدانستم؛ تنم درد تنت را دارد! نه میل تنت را..»
یه نقطهای از دوست داشتن هست که فرا تر از میل و جسمته دیگه بند بند وجودت و ذره ذره قلب و روحت بهش احتیاج داره؛ اون دوست داشتن واقعیه .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
بسیار سادهلوحانه است اگر فکر کنیم زمان، زخمها را التیام میدهد. این ما هستیم که به زیستن با زخم عادت میکنیم.
چیزی به نام التیام و تسکین وجود ندارد.
انسان موجودیاست که برای بقا خودش را با سختترین شرایط وفق میدهد
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
ولی من فقط دلم سفر میخواهد . .
با حالی که خوش باشد ،
لب هایی که بخندد ،
دلی که آرام باشد ،
شب
موسیقی
تو ؛
و جادهای ؛
که هیچ پایانی نداشته باشد .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
قلبت ، کتابِ چشمت است ؛
آنچه چشم بنگرد در قلب مینشیند !
:]
https://eitaa.com/bestrong_s